Χαρακτηριστικά της εφαρμογής
Το σύστημα etour διαχειρίζεται και διανέμει τουριστικές υπηρεσίες που αφορούν :
- Κρατήσεις καταλυμάτων κάθε είδους όπως Ξενοδοχεία, κλπ. (incoming & outgoing).
- Οργάνωση & διαχείριση πτήσεων Charter Flights. Κρατήσεις, εισιτήρια κλπ. (incoming & outgoing).
- Οργάνωση & διαχείριση πτήσεων IATA, Scheduled Flights. Κρατήσεις, εισιτήρια κλπ).
- Διαχείριση ακτοπλοϊκών δρομολογίων (Sealines). Κρατήσεις, εισιτήρια κλπ. (incoming & outgoing).
- Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων. (incoming & outgoing).
- Ενοικιάσεις πλοιαρίων (boats). (Incoming).
- Οργάνωση Tours & Excursions (incoming).
- Διαχείριση μεταφορών (transfers). Μεταφορά από και προς τερματικό σταθμό (αεροδρόμιο, λιμάνι, Σταθμό κλπ). (incoming & outgoing).
- Διαχείριση Yachts (incoming).
- Τουριστικό Real Estate (μακρόχρονη ενοικίαση και πώληση τουριστικών κατοικιών).
- Κρουαζιέρες ως πακέτο συνδυασμένων υπηρεσιών. (incoming &outgoing).
- Δημιουργία πακέτου παρεχόμενων υπηρεσιών σταθερού χαρακτήρα (Static Packages). (incoming &outgoing).
- Δημιουργία πακέτου παρεχόμενων υπηρεσιών δυναμικού χαρακτήρα (Dynamic Packages). (incoming &outgoing).
- Οργάνωση πολυήμερων εκδρομών και διαδικασία κρατήσεων (outgoing).
- Κρατήσεις τυποποιημένων τουριστικών πακέτων (Holidays), custom made πακέτων και προσφορών. (outgoing).
Το etour παρέχει πληροφορίες διαθεσιμότητας και κοστολόγησης των υπηρεσιών που διαχειρίζεται και αναλαμβάνει την έκδοση των απαιτούμενων ταξιδιωτικών παραστατικών, vouchers, εισιτήρια κλπ. Οι χρήστες του συστήματος δύνανται να πραγματοποιούν κρατήσεις υπηρεσιών που παρέχονται από το σύστημα. Ο χρήστης λαμβάνει, όταν αυτό είναι δυνατόν (διαθεσιμότητα κλπ), άμεση επιβεβαίωση των κρατήσεων αποφεύγοντας επίπονες διαδικασίες τηλεφωνικών επαφών και ανταλλαγής μηνυμάτων fax. Τέλος παρέχεται η δυνατότητα εξαγωγής συγκεντρωτικών αναφορών που αποδίδουν τη συνολική εικόνα των κρατήσεων, των υπόλοιπων διαθεσίμων και της λογιστικής κίνησης.
Κύριο στοιχείο της λειτουργίας του etour αποτελεί η δημιουργία και διαχείριση του PNR (Passenger Name Record) που αποτελεί το αρχείο των κρατήσεων του Client.
Το σύστημα διαχειρίζεται τις διαφορετικές καταστάσεις των κρατήσεων ενός PNR σε δύο επίπεδα :
- Την κατάσταση της υπηρεσίας (service) που δύναται να λάβει τις τιμές :
- CONFIRM. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη
- REQUEST-to-CANCEL. Ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την κράτηση.
- CANCELLED. Η κράτηση έχει ακυρωθεί.
- ON REQUEST. Η υπηρεσία δεν είναι άμεσα διαθέσιμή και υπόκειται σε περιορισμούς.
- NOT AVAILABLE. Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμή.
- Την κατάσταση του voucher που δύναται να λάβει τις τιμές :
- OK. Έχει εκδοθεί το voucher/s
- PENDING. Αφορά την προκράτηση με option.
- REQUEST-to-ISSUE. Εχει πραγματοποιηθεί η κράτηση αλλά δεν έχει ο πελάτης την δυνατότητα έκδοσης voucher .
- CANCELLED. Ακύρωση του voucher.
Οι συμφωνίες (Contracts) με τους προμηθευτές (suppliers) υπηρεσιών & οι τιμοκατάλογοι (price periods) του συστήματος διακρίνονται σε τέσσερις κατηγορίες:
- GUARANTEE – COMMITMENT. Προαγορά τουριστικών πόρων (Δωμάτια, Θέσεις κλπ).
- FREE SALES. Πώληση έως την τελευταία στιγμή.
- ALLOTMENT. Πώληση έως ορισμένη ημερομηνία (release date).
- ON REQUEST. Πώληση υπό όρους.
Κάθε υποσύστημα οργάνωσης & διαχείρισης της πλατφόρμας etour διαθέτει :
- Πλήρη εμπορική διαχείριση (accounting).
- Ολοκληρωμένο σύστημα αναφορών (Reporting) και στατιστικών.
To etour παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης και λειτουργίας με πολλαπλά μέσα όπως Σταθμούς εργασίας (PC), υπολογιστές παλάμης (Palmtop /PDA), πολυμορφικά κινητά (Smart Phones) κλπ.
Το σύστημα χρησιμοποιείται ήδη από τουριστικές επιχειρήσεις και τουριστικά γραφεία των περιοχών Κρήτη, Ρόδο, Κω, Σάμο, Πάρο, Μύκονο, Πελοπόννησο, Κέρκυρα, Ζάκυνθο, Ήπειρο, Αττική, Μακεδονία, Θράκη, κλπ.