home page » Operator (Backoffice) » etour Operator (Backoffice)

etour Operator (Backoffice)

Αφορά το σύστημα διαχείρισης των εσωτερικών διαδικασιών και λειτουργιών τουριστικής επιχείρησης.

Ως εσωτερικό σύστημα διαχείρισης αποτελεί την μοναδική περίπτωση ελληνικού τουριστικού λογισμικού που έχει υλοποιηθεί καθ’ ολοκληρία με τεχνολογία internet και καλύπτει πλήρως τόσο τις λειτουργίες ενός εμπορικού συστήματος όσο και αυτές των μηχανών κρατήσεων κάθε τύπου τουριστικής υπηρεσίας.

Το etour Operator περιλαμβάνει τις κάτωθι λειτουργίες :

  1. Διαχείριση Συναλλασσομένων (Relations). Οι συναλλασσόμενοι του etour είναι :
    • Οι προμηθευτές τουριστικών υπηρεσιών (Suppliers) όπως Ξενοδόχοι, Tour Operators, Μεταφορικές εταιρίες (Αεροπορικές, ακτοπλοϊκές κλπ.), Εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων κλπ.
    • Οι πελάτες (Clients) του συστήματος ήτοι Πράκτορες (Agents), Tour Operators, μεταπωλητές (sellers) και οι τελικοί χρήστες των τουριστικών υπηρεσιών.
    • Ο κάτοχος του συστήματος (provider).
       
  2. Διαχείριση των τουριστικών Υπηρεσιών (Services).
    Το σύστημα διαχειρίζεται πλήθος υπηρεσιών όπως καταλύματα, πτήσεις, μεταφορές, εκδρομές κλπ. (Παρατίθενται στα χαρακτηριστικά του etour).
    Για κάθε υπηρεσία το σύστημα διαχειρίζεται :
    • Τα χαρακτηριστικά που την προσδιορίζουν.
    • Τα συμβόλαια Αγοράς (contracts) και πώλησης (price periods) που περιλαμβάνουν τιμοκαταλόγους, προσφορές, αγορές (markets), προμήθειες (markups & commissions) από υπηρεσίες τρίτων κλπ.

      Οι τύποι των συμβολαίων που υποστηρίζει το σύστημα, με βάση το allocation και τον τρόπο πώλησης είναι :
      • GUARANTEE – COMMITMENT. Προαγορά τουριστικών πόρων.
      • FREE SALES. Πώληση έως την τελευταία στιγμή.
      • ALLOTMENT. Πώληση έως ορισμένη ημερομηνία (release date).
      • ON REQUEST. Πώληση υπό όρους.
         
    • Την διαθεσιμότητα της υπηρεσίας.
       
  3. Διαχείριση των κρατήσεων (Bookings).

    Πλήρης αυτοματοποιημένος μηχανισμός κρατήσεων (Booking Engine) κάθε υπηρεσίας. Για να πραγματοποιηθεί μια κράτηση απαιτείται η πρόσβαση στα στοιχεία της διαθεσιμότητας και τιμών. Η κράτηση των υπηρεσιών ολοκληρώνεται με την έκδοση από το σύστημα του PNR (Passenger Name Record) που αποτελεί το αρχείο των κρατήσεων του Client.

    Σε κάθε PNR παρέχεται η δυνατότητα εισαγωγής απεριόριστου αριθμού κρατήσεων. Το σύστημα διαχειρίζεται τις διαφορετικές καταστάσεις των κρατήσεων ενός PNR σε δύο επίπεδα :
    • Την κατάσταση της υπηρεσίας (service) που δύναται να λάβει τις τιμές :
      • CONFIRM. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη
      • REQUEST-to-CANCEL. Ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την κράτηση.
      • CANCELLED. Η κράτηση έχει ακυρωθεί.
      • ON REQUEST. Η υπηρεσία δεν είναι άμεσα διαθέσιμή και υπόκειται σε περιορισμούς.
      • NOT AVAILABLE. Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμή.
    • Την κατάσταση του voucher που δύναται να λάβει τις τιμές :
      • OK. Έχει εκδοθεί το voucher/s
      • PENDING. Αφορά την προκράτηση με option.
      • REQUEST-to-ISSUE. Εχει πραγματοποιηθεί η κράτηση αλλά δεν έχει ο πελάτης την δυνατότητα έκδοσης voucher .
      • CANCELLED. Ακύρωση του voucher.
Για κάθε κράτηση παρέχεται η δυνατότητα :
  • Μεταβολή των στοιχείων της κράτησης.
  • Τροποποίησης της κατάστασης της υπηρεσίας (service) και του voucher.
  • Παρουσίασης Ιστορικού μεταβολών της κράτησης.
  • Η έκδοση και διαχείριση των vouchers.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα αναζήτησης κρατήσεων σύμφωνα με μεγάλο αριθμό κριτηρίων.
Το etour διαθέτει ιδιαίτερα εξελιγμένο μηχανισμό αντιμετώπισης εκκρεμών κρατήσεων που παραμένουν σε ουρές αναμονής / εξυπηρέτησης (Queue Handling).

Το σύστημα υποστηρίζει τρεις ουρές αναμονής: OnRequest Queue, Voucher Queue & Cancellations Queue.

Στην ουρά OnRequest καταχωρούνται όλες οι αιτήσεις κρατήσεων, για τις οποίες είναι υποχρεωτικό να παρέμβουν οι υπεύθυνοι του συστήματος.

Η Voucher Queue δέχεται τις αιτήσεις για έκδοση voucher. Οι υπεύθυνοι του συστήματος εξετάζουν την πιστοληπτική ικανότητα του τουριστικού φορέα - συνεργάτη και παρέχουν την άδεια για την εκτύπωση του voucher.

Η Cancellations Queue θα δέχεται τις αιτήσεις ακυρώσεων των κρατήσεων εφ' όσον έχει ήδη εκδοθεί voucher ή / και τιμολόγιο. Την αίτηση επεξεργάζονται οι υπεύθυνοι του συστήματος και πληροφορούν τον τουριστικό φορέα - συνεργάτη μέσω μηνύματος εάν θα χρεωθούν ακυρωτικά, καθώς και το ύψος αυτών. 

  1. Accounting. Διαχείριση εμπορικών και οικονομικών συναλλαγών.
    Αφορά την εμπορική και οικονομική διαχείριση του συνόλου των συναλλαγών του συστήματος καθώς και τη διαχείριση των συναλλασσομένων.
    Περιλαμβάνει τις ενότητες :

    • Λογαριασμοί συναλλασσομένων. Αφορά την διαχείριση των συναλλαγών και των λογαριασμών των συναλλασσομένων (καρτέλες κλπ).

    • Τιμολόγηση (Invoicing). Αφορά την έκδοση και διαχείριση παραστατικών, Pro-Forma, κλπ.

    • Cost Control. Αφορά τον έλεγχο του κόστους κάθε υπηρεσίας. Περιλαμβάνει την καταχώρηση και τον έλεγχο των τιμολογίων των προμηθευτών, καθώς και τις αναγκαίες παρεμβάσεις.

    • Διασύνδεση με προγράμματα Λογιστηρίου.

  2. Reporting. Σύστημα αναφορών και στατιστικών.
    Εκτύπωση αναλυτικών και συγκεντρωτικών καταστάσεων που περιέχουν είτε στοιχεία schedule (π.χ. τιμοκατάλογο καταλυμάτων) είτε στοιχεία για την κίνηση των κρατήσεων (π.χ. PNR που έχει εκδώσει ο τουριστικός φορέας, εποχιακή κίνηση καταλύματος, κλπ).

  3. Διαχείριση των σταθερών δεδομένων της πλατφόρμας etour (share data).
    Ορισμός και διαχείριση των σταθερών δεδομένων που χρησιμοποιεί το σύνολο των υποσυστημάτων του etour. Κάθε υποσύστημα διαθέτει τη δυνατότητα να ορίσει τα σταθερά δεδομένα που το αφορούν.

Το etour Operator αποτελεί την πλατφόρμα επικοινωνίας και διαχείρισης του συνόλου των υποσυστημάτων της πλατφόρμας etour.